Często określana jako outdoor lub OOH (z ang. out of home), czyli reklama występująca poza miejscem zamieszkania konsumentów, której zasadniczym zadaniem jest docieranie do odbiorców w chwilach, gdy znajdują się poza domem.
Przekaz reklamowy zawierający minimum informacji i zaprojektowany tak, by zwracać uwagę sprawia, że już po dość krótkim czasie konsumenci są w stanie błyskawicznie zidentyfikować daną markę czy produkt. Z tego względu reklama zewnętrzna jest bardzo często jednym z najważniejszych czynników wpływających na postrzeganie marki przez odbiorców przekazu reklamowego.
Często określana jako outdoor lub OOH (z ang. out of home), czyli reklama występująca poza miejscem zamieszkania konsumentów, której zasadniczym zadaniem jest docieranie do odbiorców w chwilach, gdy znajdują się poza domem.
Przekaz reklamowy zawierający minimum informacji i zaprojektowany tak, by zwracać uwagę sprawia, że już po dość krótkim czasie konsumenci są w stanie błyskawicznie zidentyfikować daną markę czy produkt. Z tego względu reklama zewnętrzna jest bardzo często jednym z najważniejszych czynników wpływających na postrzeganie marki przez odbiorców przekazu reklamowego.